Štítky: dizajn slnečné okuliare, sklo polar, sklo žena, slnečné žena, móda sklo, pláž sklo, retro slnečné okuliare, zelená slnečné okuliare, kórejský slnečné okuliare, veľké slnečné okuliare.
Bez Obrúčok Obdĺžnik Slnečné Okuliare Ženy 2021 Luxusné Značky Vintage Vetru Slnečné Okuliare Pre Ženy Dámske Slnečné Okuliare Odtiene Gafas De Sol
Názov značky: KAJILA
Štýl: Nadrozmerné Okuliare
Štýl: Bez Obrúčok Slnečné Okuliare
Štýl: Retro Slnečné Okuliare
Štýl: Windproof Slnečné Okuliare
Štýl: Štít Slnečné Okuliare
Štýl: Obdĺžnik Slnečné Okuliare
Šošovky, Optické Atribút: UV400
Šošovky, Optické Atribút: Zrkadlo
Šošovky Materiál: Polykarbonát
Objektív Šírka: 71 mm
Objektív Výška: 52 mm
Okuliare Druh: Slnečné Okuliare
Materiál rámu: PC
Funkcia:2021Luxury Značky
Používa : UV400 Ochrana
Používa:Anti-UV
Ekonomika Lodnej Dopravy
Zvyčajne používame www.ister-centrum.sk Štandardná Doprava alebo Registrované Čína Príspevok Letecky a trvá približne 2-6 týždňov, dodanie.
Express
EMS, to trvá asi 5-29 dní na celom svete.Iných dopravcov, ako DHL, FEDEX Bude trvať asi 3-9 dní.
Ak chcete vybrať si Express, oznámte nám to a my vám Vypočítať extra náklady na dopravu.
Vždy sme loď do vašej Escrow adresu, takže ak sa vaša poštová adresa sa nezhoduje s ňou, prosím, poznámku, keď sa budete platiť Escrow !
O ciel: Našu predajňu je doprava zadarmo ,ale o to, ciel ,musíte zaplatiť za to sami.
(Podľa našich skúseností, veľmi málo zákazníkov generovať dodatočné dane)
Všetky produkty v našom obchode sa môže miešať!
Maloobchod a veľkoobchod sú všetci vítaní!Čím viac nakupujete, tým viac zliav získate! Neváhajte nás kontaktovať pre viac výbery!
Akýkoľvek Dotaz, neváhajte nás kontaktovať, naše bude odpovedať do 6-12 hodín najviac.
(Prosím, navštívte naše predajne aby si naše kontaktné údaje a e-mail.)
Vaša spokojnosť je čo podporujeme!Urobíme to najlepšie na dosiahnutie tohto cieľa!!
Vaše Pozitívne komentáre sú kľúčom k nášmu úspechu.Žiadame, aby ste sa prosím
všemocné a zanechajte nám pozitívnu spätnú väzbu s celkovou Podrobné Predaj Hodnotenie (DSR) 5.
Vopred vám ďakujeme za váš čas a úprimne dúfam, že budete spokojní s nákupom a našich služieb.
Mali by ste byť spokojní s transakcie:
Prosím, kontaktujte nás bezprostredne pred odchodom Neutrálny alebo Negatívny spätnú väzbu, ako sa snažíme veľmi najlepšie vyriešiť problém k vašej spokojnosti.Komunikácia je často kľúčom k vyriešeniu problémov.