Štítky: myš makro mac, dlho wired mouse, razer viper, micro mouse pad, 1151 doska, medený vodič plavidla, zviera umelé oplodnenie, viper mini pásky, zbraň podložka pod myš, isa doska.
Otázka: môžem zmeniť svoju objednávku info?Ako je prijímanie adresa alebo položky zakúpené?
Odpoveď: na Objednávku info nemôže byť zmenený potom, čo bol prepustený.Prosím, svoju objednávku zrušiť a uzavrieť novú jeden, ak objednávky info je nesprávne.Inak svoj pozemok bude dodaný podľa pôvodnej objednávky info.
Q: Prečo nie je moja objednávka je odoslaný z Číny?
Odpoveď: Ak nie je ďalej sledovania info po 10 dňoch.To je najviac pravdepodobné, že v dôsledku poštovné problém.Pre ďalšiu pomoc, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis.
Q: Prečo môj pozemok stále "dodáva"?
Odpoveď: Medzinárodné zásielky môže byť časovo náročné a trpezlivosť sa cení.Prosím vás ubezpečiť, ak vidíte, žiadne aktualizácie o svoj pozemok.Používame www.ister-centrum.sk spôsobov dopravy, ktoré môže trvať 15 až 60 dní.Pre ďalšiu pomoc, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis.
Otázka: Prečo dostávam rôzne produkt?
Odpoveď: kontaktujte náš služby zákazníkom priamo pre ďalšiu podporu.
Otázka: Prečo sa mi dostane len 1 položka zatiaľ čo niekoľko boli zakúpené v prvom rade?
Odpoveď: Jedna objednávka môže byť prípadne dodaný prostredníctvom viacerých parciel s každým z nich jedinečný sledovacie číslo.Prosím sledujte ich podľa osobitných sledovacie číslo(ov).Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis priamo pre ďalšiu podporu.
Otázka: som klikol na "Potvrdiť Prijatý Tovar" pred pozemok je prijaté.Čo by som mal robiť?
Odpoveď: nebojte sa, ak ste klikli na to náhodou.Svoj pozemok je dodávané najbližšej možnej rovnako.Jednoducho postupujte podľa sledovacie číslo pre aktualizáciu.5-hviezdičkový recenzia je cenený po obdržaní vašej zásielky.
Otázka: Čo by som mal urobiť, ak ste moju objednávku je zatvorené?
Odpoveď: zadajte novú objednávku bezpečné účet a spôsob platby.
Otázka: Čo v prípade, ak produkt nemožno použiť?
Odpoveď: uistite sa, že výrobok je správne používaný podľa návodu na použitie.Pre ďalšiu podporu, kontaktujte náš služby zákazníkom priamo.
Otázka: zatiaľ som nedostal parcely, ale zatiaľ sa ukazuje "dodané" na objednávku detail stránku.Čo by som mal robiť?
Odpoveď: obráťte sa na miestne post prvý parcel info.Pre ďalšiu pomoc, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Q: Prečo môj pozemok sa vrátil?
Odpoveď: je to preto, lebo príjem adresu alebo telefónne číslo, sú nesprávne alebo logistická spoločnosť nemôže loď na vašu adresu.Prosím, dostať sa na náš zákaznícky servis priamo, ak problém naďalej pretrváva.